Друк

Мін’юст запустив просвітницький проект для молоді «Гусь йде на вибори»

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Мін’юст запустив просвітницький проект для молоді «Гусь йде на вибори»

 Формування громадянського суспільства

25 березня Міністерство юстиції запустило ініціативу «Гусь йде на вибори», покликану долучити українську молодь, яка сприймає інформацію здебільшого через соціальні мережі й мережу Інтернет, до виборчого процесу та надати молодим українцям інформацію про те, як реалізувати своє право обирати. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 6 (С. 24).

Друк

США розслідують «злив» компанією Facebook даних сотень мільйонів користувачів

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

США розслідують «злив» компанією Facebook даних сотень мільйонів користувачів

Інформаційна безпека

Виробники смартфонів й інших пристроїв підписали угоду із Facebook і при цьому отримали доступ до персональних даних сотень мільйонів користувачів соцмережі. Серед цих компаній було понад 150, у тому числі Amazon, Apple, Microsoft і Sony. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 6 (С. 13).

Друк

Facebook посилює боротьбу з фейками перед виборами до Європарламенту

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Facebook посилює боротьбу з фейками перед виборами до Європарламенту

 Маніпулятивні технології

Facebook посилює правила із запобігання поширенню неправдивих новин перед виборами до Європарламенту, які заплановані на 26 травня. Зокрема, соцмережа планує створити новий віртуальний ситуаційний центр, куди будуть підключатися співробітники соцмережі з різних офісів. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 6 (С. 8-9).

Друк

Українцям пропонують заробити на оренді акаунтів в соцмережах

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Українцям пропонують заробити на оренді акаунтів в соцмережах

Інформаційна безпека

Українцям часто надходять пропозиції про здачу в оренду свого акаунта в популярній соцмережі Facebook. За словами аналітика-розслідувача Міжнародної волонтерської спільноти InformNapalm Христини Добровольської, користувачам соцмережі пропонують близько 60 доларів на місяць за логін і пароль від Facebook-сторінки. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 18).

Друк

Українські політики витрачають на рекламу в соцмережах до $4 млн на місяць

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Українські політики витрачають на рекламу в соцмережах до $4 млн на місяць

Бізнес і соцмережі

Обсяг політичної реклами в соцмережах у період активної передвиборчої кампанії в Україні може сягати $2-4 млн на місяць. Таку оцінку озвучив керуючий партнер комунікаційної групи PlusOne Максим Саваневський в матеріалі Mind «Вибори 2019: як Facebook і Google боротимуться з політичними тролями в Україні». Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 14).