Друк

Українські політики витрачають на рекламу в соцмережах до $4 млн на місяць

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Українські політики витрачають на рекламу в соцмережах до $4 млн на місяць

Бізнес і соцмережі

Обсяг політичної реклами в соцмережах у період активної передвиборчої кампанії в Україні може сягати $2-4 млн на місяць. Таку оцінку озвучив керуючий партнер комунікаційної групи PlusOne Максим Саваневський в матеріалі Mind «Вибори 2019: як Facebook і Google боротимуться з політичними тролями в Україні». Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 14).

Друк

У Києві можна оплатити проїзд через соцмережі

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

У Києві можна оплатити проїзд через соцмережі

Бізнес і соцмережі

У столиці запустили оплату проїзду через соціальні мережі Facebook і Telegram. Оплатити можна на мобільному телефоні через спеціальний чат «Київ Пей Бот». Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 13).

Друк

Twitter надасть можливість приховувати коментарі під постами

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Twitter надасть можливість приховувати коментарі під постами

Розвиток соціальних мереж

Приховування коментарів під постами має зробити спілкування більш конфіденційним, тобто наблизити твітим до аналогу особистого листування. Також нова опція дасть можливість відфільтрувати записи і відповіді на них, прибравши їх зі своєї стрічки. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 6).

Друк

У НАТО перевірили стійкість військових до провокацій у Facebook

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

У НАТО перевірили стійкість військових до провокацій у Facebook

Інформаційна безпека

Дослідницька група Центру передового досвіду Стратегічних комунікацій НАТО створила низку фейкових акаунтів від імені військових. Мета – перевірити, наскільки фейкові облікові записи зможуть вплинути на реальні дії солдатів за допомогою маніпуляцій у соціальних мережах. Зокрема, у Facebook та Twitter. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 4 (С. 14).

Друк

Facebook змінить у березні правила для передвиборної реклами в Україні

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки