Друк

Вплив соціальних медіа на журналістику

Автор: Artur. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Вплив соціальних медіа на журналістику

Facebook і Twitter усе більше інтегруються в журналістику. Нещодавно в Києві відбулася конференція «Трансформація журналістики: цифрові виклики професійним стандартам та медіаетиці», яку організували Координатор проектів ОБСЄ в Україні та Національна спілка журналістів України.  Про вплив соціальних медіа на аудиторію та як соціальні мережі змінюють споживання новин читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 23.

Друк

Маніпулятивні технології у соціальних мережах

Автор: Artur. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Маніпулятивні технології у соціальних мережах

Російський інтернет-тролінг поширений не лише в соціальних мережах та українських електронних ЗМІ, а й у відомих міжнародних виданнях. У випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 23 читайте про маніпулятивні технології, що застосовуються у соціальних мережах для пропаганди, матеріальної вигоди та розповсюдження сепаратизму.

Друк

Вплив соціальних медіа на психіку

Автор: Artur. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Вплив соціальних медіа на психіку

Учені з Університета Олбані провели дослідження, яке демонструє, що залежність від Facebook схожа на алкоголізм і наркоманію. Як контролювати залежність від соціальних мереж та які можливі наслідки захоплення ними читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 24.

Друк

Підсумки року

Автор: Artur. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Підсумки року

Поява нових соціальних мереж в Україні та світі, скандальний експеримент Facebook з емоціями користувачів, Twitter-шторми під час Євромайдану, – про те, чим запам’ятався 2014 рік читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 1.

Друк

Російська пропаганда

Автор: Artur. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Російська пропаганда

Чотири країни – Литва, Великобританія, Данія та Естонія – звернулися до Єврокомісії із закликом розробити план дій щодо боротьби з російською пропагандою. Детальніше про методи, які використовує РФ для досягнення своїх цілей у маніпулюванні свідомістю та шляхи вирішення проблеми дезінформації читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 1.