Друк

У Києві можна оплатити проїзд через соцмережі

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

У Києві можна оплатити проїзд через соцмережі

Бізнес і соцмережі

У столиці запустили оплату проїзду через соціальні мережі Facebook і Telegram. Оплатити можна на мобільному телефоні через спеціальний чат «Київ Пей Бот». Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 13).

Друк

Twitter надасть можливість приховувати коментарі під постами

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Twitter надасть можливість приховувати коментарі під постами

Розвиток соціальних мереж

Приховування коментарів під постами має зробити спілкування більш конфіденційним, тобто наблизити твітим до аналогу особистого листування. Також нова опція дасть можливість відфільтрувати записи і відповіді на них, прибравши їх зі своєї стрічки. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 5 (С. 6).

Друк

У НАТО перевірили стійкість військових до провокацій у Facebook

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

У НАТО перевірили стійкість військових до провокацій у Facebook

Інформаційна безпека

Дослідницька група Центру передового досвіду Стратегічних комунікацій НАТО створила низку фейкових акаунтів від імені військових. Мета – перевірити, наскільки фейкові облікові записи зможуть вплинути на реальні дії солдатів за допомогою маніпуляцій у соціальних мережах. Зокрема, у Facebook та Twitter. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 4 (С. 14).

Друк

Facebook змінить у березні правила для передвиборної реклами в Україні

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Друк

Вибори 2019: кандидатів просять верифікуватися в Facebook та Instagram

Автор: Redaktor. Posted in Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки

Вибори 2019: кандидатів просять верифікуватися в Facebook та Instagram

Формування громадянського суспільства

Верифікація акаунтів у соцмережах потрібна для запобігання недобросовісній агітації та створенню fake-профілів. Кіберполіція України вже провела консультації з офісом Facebook та проводитиме спеціальний моніторинг до кінця передвиборчої кампанії. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 4 (С. 7-8).